Een kijkje achter de schermen

Het FitForMe kantoor is al maanden in de ban van een nieuwe huisstijl. Afgelopen zomer wist niemand nog hoe ‘we’ er precies uit zouden gaan zien, maar dat we aan de vooravond stonden van een verandering, was duidelijk.

Ik weet nog precies wanneer Sjoerd en Simon (de oprichters van FitForMe) vertelden dat het merk in een nieuw jasje zou worden gestoken. FitForMe was toe aan een volgende fase, zeiden ze. Na 10 jaar was het ook wel tijd voor een fris nieuw ontwerp. En dan wel eentje die goed zou passen bij het pad dat we hebben uitgestippeld.

We gaan namelijk verder dan ooit op het gebied van vitaminen en mineralen. Natuurlijk zijn we altijd al bezig met onderzoek naar hoe het beter kan, maar nu kiest FFM (zoals FitForMe hier in de wandelgangen wordt genoemd) er echt voor om zich helemaal te focussen op mensen die een vermageringsoperatie hebben ondergaan en op de bariatrische supplementen die zij dagelijks innemen.

Alt_Text

Dus gingen we aan het werk. Net zolang tot we precies wisten waarom we doen wat we doen en waarom ons hart daar sneller van gaat kloppen. We wilden doorgaan met het bieden van hoge kwaliteit aan onze klanten en daar open en eerlijk over communiceren, omdat we er rotsvast in geloven dat onze supplementen doen wat we beloven.

Enthousiast gingen we aan de slag: een nieuwe website ontwerpen rondom onze nieuwe kernwaarden, de verpakkingen aanpakken, alles moest de nieuwe look & feel uitstralen.

Terwijl het dagelijkse werk gewoon doorging, pakte iedereen zijn taken enthousiast op. Ondertussen waren onze ICT’ers druk bezig met het nieuwe bestelproces. Gelukkig zorgden lieve collega’s stiekem voor wat ouderwets goede kantoormoraal:

En dan opeens is daar het moment dat alle klussen geklaard zijn en we live kunnen gaan. Al het harde werk van de afgelopen maanden is in één klap vergeten zodra we onze gloednieuwe website lanceren. Vanaf nu gaan we in onze nieuwe huisstijl verder met als slogan FitForMe is er voor ú. Want u bent uiteindelijk waar wij hard voor willen werken. Laat u weten wat u van onze nieuwe website vindt?

Met hartelijke groet,

Marleen - Teamleider Klantenservice/ Diëtist