Herhaalgemak met FitForMe Zeker

Bij FitForMe Zeker gaat het om herhaalgemak voor ú. Via deze service heeft u altijd uw FitForMe supplementen  in huis. U ontvangt op een vast tijdstip uw herhaalbestelling. En liever een ander ritme? Dan wijzigt u eenvoudig uw levering eenvoudig zelf. Zo heeft u altijd zelf de controle.

Over FitForMe Zeker

  1. Wat is Fitforme Zeker
  2. Op welke datum komt mijn nieuwe levering?
  3. Wanneer wordt het bedrag van mijn bankrekening geïncasseerd?
  4. Hoe pas ik mijn voorkeuren aan?
  5. Hoe kan ik mijn supplementen retourneren?
  6. Hoe kan ik FitForMe Zeker opzeggen?

1. Wat is Fitforme Zeker

Met een FitForMe Zeker bestelling bent u bij ons een vaste klant. Vaste klanten hebben bij ons een streepje voor. Zo ontvangt u tót 25% korting op uw bestelling en geniet u bovendien van het gemak dat wij uw product elk kwartaal of half jaar bij u thuis bezorgen, zonder dat u ergens aan vastzit.

2. Op welke datum komt mijn nieuwe levering?

In uw persoonlijk My FitForMe account kunt u altijd uw bestelling inzien. Daarnaast kunt u uw bestelling hierin ook wijzigen of uw persoonlijke gegevens aanpassen.

3. Wanneer wordt het bedrag van mijn bankrekening geïncasseerd?

Wanneer u gekozen heeft voor het betalen van uw bestelling met een automatische incasso dan wordt het bedrag binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling van uw bankrekening geïncasseerd.

4. Hoe pas ik mijn voorkeuren aan?

Ga naar Mijn FitForMe en pas uw voorkeuren aan. Uw wijzigingen zijn dan direct bij ons bekend.

U kunt ook zo uw voorkeuren aanpassen:

Laat het FitForMe Team via een telefoontje naar 010 - 22 355 28 of e-mail naar klantenservice@fitforme.nl weten dat u uw FitForMe Zeker wilt wijzigen. Dan passen wij het voor u aan!

5. Hoe kan ik mijn supplementen retourneren?

Wanneer u na ontvangst van uw bestelling besluit om de supplementen te retourneren of om te ruilen, heeft u daar tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd voor. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om de bestelling op te sturen als retour. De producten dienen ongeschonden te zijn als u deze besluit te retourneren.

U kunt uw pakket retourneren naar het volgende adres:

FitForMe
Tav: Retouren afdeling FitForMe
Watermolen 9
4751VK Oud-Gastel

Verzendkosten die in rekening worden gebracht bij het retourneren van pakketten, worden door FitForMe niet vergoed en zijn voor uw eigen rekening. Voor een brievenbuspakket betaalt u gemiddeld € 3,95 en voor een normaal pakket een bedrag van € 6,95. Indien de producten beschadigd zijn, door meer te doen dan nodig was om het product te beoordelen, kunnen er kosten in rekening gebracht worden en kan de retour niet worden vergoed.

Bel ons even voordat u de bestelling retourneert

Om u goed en snel te kunnen helpen, hebben we het liefst dat u ons telefonisch even laat weten dat u uw bestelling retourneert, via 010 - 22 355 28. Nadat u het pakket terugstuurt of aangeeft te zullen retourneren, ontvangt u het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. U kunt er ook voor kiezen om de producten om te ruilen. Indien u dit wenst, kunt u gebruik maken van het herroepingsformulier>

Heeft u vragen of wilt u uw bestelling annuleren voor dat wij deze hebben verzonden? Neem dan contact op met de FitForMe Klantenservice van via 010 - 22 355 28 of per e-mail: klantenservice@fitforme.nl 

Wij informeren u graag over het retourneren of ruilen van uw supplementen

6. Hoe kan ik FitForMe Zeker opzeggen?

Wilt u uw FitForMe zeker stopzetten? Neem dan telefonisch contact met ons op via 010 - 22 355 28.